دانلودجدیدترین اهنگها.عکس.نرم افزار

برای حمایت ازما لطفابرروی بنرهاکلیک کنید

دانلودجدیدترین اهنگها.عکس.نرم افزار

برای حمایت ازما لطفابرروی بنرهاکلیک کنید

دزدگیر حرفه ای موبایل - Anti Touch v2.0

سرقت گوشی و خروج اطلاعات شخصی مهمترین دغدغه صاحبان تلفن های همراه است. سازندگان نرم افزار Anti Touch این اطمینان را به شما می دهند که با خیال راحت حتی از  

گوشی خود فاصله بگیرید! شیوه کار این نرم افزار به دو شکل قابل تنظیم است که در ادامه  

به آن اشاره می شود. در کنار نرم افزار فوق آموزش تصویری کار با نرم افزار را هم برای شما 

 قرار داده ایم تا با آگاهی کامل استفاده فرمایید.

- هشدار به محض تکان خوردن گوشی و درخواست رمز برای خاموش شدن هشدار
- هشدار به محض تکان خوردن گوشی بدون درخواست رمز

نرم افزار فوق مخصوص گوشی های دارای شتاب سنج می باشد 

 

حجم : 1 مگابایت 

 

 

هر کی نظر بده......است.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ق.ظ

با سلام
من این نرم افزار و از کجا دانلود کنم دکمه دانلودی که شما گذاشته اید را می زنم سایت دیگری روباز می کند لطفا طریق دانلود را توضیح دهید در ضمن گوشی من n95 یک بار این نرم افزارو از یه سایت دیگری دانلود کرده بودم ولی جواب نداد از شما خواهش می کنم توضیهات بیشتری در مورد این برنامه بدهید
با کمال تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد