دانلودجدیدترین اهنگها.عکس.نرم افزار

برای حمایت ازما لطفابرروی بنرهاکلیک کنید

دانلودجدیدترین اهنگها.عکس.نرم افزار

برای حمایت ازما لطفابرروی بنرهاکلیک کنید

البوم یه شاخه نیلوفر از محسن چاوشی

 

 

ناپرهیزی کردم البوم کامل گذاشتم.خیلی نظر می دید

01.یه شاخه نیلوفر 

 

02.کجاست بگو 

 

03.تبریک 

 

04.چرا 

 

05.قله خوشبختی 

 

06.هفته های تلخ من 

 

07.خاکستر 

 

08.ناز 

 

09.تو که نیستی 

 

10.دلتنگی 

 

11.بغض 

 

12.عصا

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهرخ شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ق.ظ http://www.s-shahrokh.blogsky.com

سلام میدونی من چرا دانلود میکنم . واسه این که خودمو با خواننده های دیگه مقایسه کنم .حالا پسر خوبی شو برو تو وبلاگم پست دانلود اولین اهنگ منو بخون و دانلود کن و نظرت رو خدایی بنویس.خوشحال میشم.

[ بدون نام ] شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ب.ظ http://s-shahrokh.blogsky.com

دوست من کارهات جالبه نذار وب لاگت تنها بشه بذار تک بشه

[ بدون نام ] دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ

عزیز وبلاکت خودت ....خلاصه همه چیت قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد